Feb 10, 2009

8 Hitam vs Putih


-dang...dang..dang,ingat lagi x gerangan watak mamat poyo yang xtahan sejuk di atas nih....siap bersut ala ala besi tahan karat yang kononnya kebal dari segala serangan..

munzir:(angkat tangan)aku ingat,ni CYBERCOP hitam,akunyer faveret woo

aku:(berpaling dengan segak)mangkok lu,ni cybercop putih dowhhhh....

munzir:(lagak sombong smbil leka menggaru2 kelengkangnya seraya berkata..)putih yang keluar radar tu,ini hitam r..

aku:(cuba bertahan)tu hitam la mat,yang ni lah putih,aku tawlah namanya .....LUCIFER,mula muncul dalam ep the messenger from hell(aku beli video tape translate omputih dulu)

munzir:(masih menggaru)hitam r,part kat badan dia banyak yang hitam

aku(berkata dalam hati):semua cybercop ada line hitam kat badan la jay(nama glamor munzir),namun aku pasti hitam adalah kepunyaan jejaka saturn/cybercop hitam..

munzir:(masih menggaru)

nik:berpaling seolah2 menyokongku

aku:jom jay,kita lawan pes (pro evolution soccer)

munzir: fight!!!!

jawabannya di tangan anda.....
ahhh,sampai skang aku taw munzir hanya cuba untuk menegakkan benang yang basah

8 comments:

  1. welcome to the club of shiipuden bloggers fc. u r now promoted to the rank of filthy 'ISTIMEWA' downloader!

    ReplyDelete
  2. damn....banganya aku,kini aku sbaris ngan juling..oh ya jangan lupa sajan menagih ceritera slumdog millionare..jajaja

    ReplyDelete
  3. manipulasi tendangan maut..

    ada bayang x tendangan maut kau nie?

    bule masuk mengadap..

    ReplyDelete
  4. ahaha....jangan kau lupa hari keagungan munzir yang menewaskan kita berturut2....fight!!!

    ReplyDelete
  5. bayang pun x sempat follow dek kepantasan tendangan maut yang diaktifkan oleh aku ....henshin

    ReplyDelete
  6. hahaha..hebat..jurus tanpa bayang la gamaknya nie..

    aku sudah buh link kamen rider di dalam blog aku..
    pasti lepas nie aku diserang raksasa pemusnah kamen rider..

    ReplyDelete
  7. trimas bule....aku akan lantik kamu sebagai power rangers pink kegemran anak-anak sekalian

    ReplyDelete

Tinggalkan Tahi Anda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...