Apr 21, 2009

0 Ini bukan hariku

Bulan ini aku serba serbi tak menjadi..hampeh dari segala sudut perspektif seorang manusia yang normal...visi aku kabur,aku looser secara automatik dan sifat pemalas yang telah ku terapkan dalam kehidupanku secara manual ....aku mula berat jari untuk menulis blog,bukan kerana tiada cerita yang aku nak hebohkan tetapi musim kemarau yang melanda kehidupanku telah menarik minatku terhadap dunia blog secara mengejut!!Bulan ni aku miskin,aku rindu awek aku,aku accident,aku kena waran tangkap,aku kena saman,aku banyak assigment tertangguh,aku malas,aku lalai,aku kelaparan,aku dah takda motor,aku tak da mood tengok movie,aku suka tidor....aku pengotor,aku dah tak tau nak makan apa kat Istimewa,Liverpool kalah champions league .....

cuma satu jer yang best bulan nie..

24hb ni aku akan melancong jauh buat julung kalinya,ya,1st time nek flight,babi punya jakun,....pernah aku diberikan pertanyaan oleh tuan empunya badan yang mengajakku bahawa adakah aku pernah bermimpi untuk menghadapi hari-hari seperti ini??pergi ke mana ?ke Seberang?? ,London??Jamaica??

-aku kaget,kelu,kedu-

Walhal aku bukanlah gembira sangat kerana sejujurnya aku lebih rindukan nuansa kampung halamanku ....AKU NAK BALIK KAMPUNG LA WEI !!!! 2hb MEI,tarikh keramat untuk ku pulang..dan insyaallah menamatkan zamanku sebagai seorang student yang hampeh..

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Tahi Anda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...