Jun 15, 2009

6 DECADE:final fugly form

Apa habaq rakan-rakan seperjuangan rider ku sekalian,maaf ku pohon kerana sudah beberapa purnama aku menyesatkan diri daripada tujuan sebenar ku menghasilkan blog ini iaitu memerihalkan tentang para pahlawan yang gigih bertarung demi kesejagatan dunia ini tanpa pengetahuan kita!!urgh,benar ke??.(aku sesat semasa sedang mengembara di 9 dunia yang fana !! )

Decade??wtf is decade????ya,decade....impian menjadi kenyataan kepada semua peminat kamen rider dari yang mula meminati dari sejak hingusan lagi sampaila yang baru jer mengenali dunia kamen rider.YOKOSO to the world of kamen rider.Kamen rider ke-10 dalam dunia kamen rider era heisei ini dicipta kononnya paling gempak dan kewujudannya sebagai pemusnah dunia dikata2kan sangat epik dan tersangat-lah legend....kebolehannya untuk menyerupai kesemua rider era heisei pula dikhabarkan tersangat lah terror dan cool ..gila hebat!!......emph....

NAH!!dengan ini cukuplah bukti untukku menubuhkan ngan ikhlas hati dan bangga yang amat akan........penubuhan kelab .......ANTI-DECADE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(fuh,leganya setelah meluahkan)di singkatkan kepada ACDC(anti-decade-club)ataupun boleh juga dikenali sebagai band rock tersohor dunia dari Amerika(ACDC) yang di minati oleh Earl Hickey dari perkampungan Camden di Selatan Amerika.

Sebab2 penubuhan:
  1. Mengutuk dengan pesat akan lakonan Tsukasa(watak utama) yang berjaya menaikkan reroma badanku selain saja jer nak cari gadoh ngan kawan riderku-Khairul Akmal-
  2. Jelik ngan storyline yang menggunakan format 2 episod untuk tiap world yang di datangi oleh decade,hal ini menyebabkan aku terbantut untuk menikmati klimaks cerita(derita siot diriku)
  3. Membasmi dengan teguh dan bangga akan rekaan costume final fugly form decade yang ngan bangganya akan muncul pada episod 21.....(kewujudannya tidak setanding ngan rekaan bentuk ikan bilis:sejenis makhluk air lagenda dalam mitos Panama)
  4. Kasihan Kivaara,makhluk comel dari kivat family,kerana untuk penjimatan kos,kau kelihatan sungguh plastik!!
  5. Pemanipulasian watak rider lain yang kelihatan sangat lemah dan sangat sangat tidak ada sifat ke-jantanan,ianya sama seperti decade suka membuli manusia yang lemah.....argh,so uncool(baca mengikut suara klassix Jiro a.k.a Garuru dlm Kiva)
  6. Watak antagonis dalam Blade,Joker yang sangatlah lemah seperti lemahnya Nobita terhadap Sizuka.
  7. Cukup...ku boleh kena serangan jantung ,final heart attack ride.
Yang ku respek:
  1. Rider war,memang epik disertakan sebutan Decado oleh Natsumi yang sangat epic,epic,epic!!!!
  2. Teknik mencucuk mata urat ketawa oleh Natsumi yang se-akan2 pencak deeper utara oleh kenshiro versi ringan
  3. Movie decade yang akan muncul pada August menggabungkan para rider Showa dan Heisei menentang musuh ketat kerajaan dunia ,SHOCKER yang telah membuatku membuang air besar dengan lawas akibat terlalu gembira.
  4. Kemunculan Kurenai Otoya pada ep.20....hidungku keluar darah seperti melihat adegan seksi,juga kerana terlalu gembira.
  5. Idea toei untuk menggabungkan dunia KR yang cool:adakah ianya telah difikirkan dari dahulu lagi,jika benar...korang memang makhluk genius.
  6. CGI pertarungan yang gempak telah menyebbkan aku suka terhadap sambal petai.
  7. Ya,lagu Gackt-Journey through decade yang sangat legend bagiku...walhal memang aku follow karier muzik beliau sedari beliau masih dalam band Malice Mizer
  8. Cukup,nanti aku akan klimaks dari awal hingga akhir,Ore sanjou!!!!
Oleh itu,untuk membanteras kelemahan dalam decade ,marilah kita sama2 bercantum ala2 super robot Franky yang dipetik dari Budak getah vol.48.Robin,marilah jadi tangan kananku!!
(Zorro:mengapa aku sanggup melakukan perbuatan yang memalukan ini!!)

Dengan ini,perbincangan ditamatkan!!!!
HENSHIN

6 comments:

  1. aku tubuhkan DMC.
    Decade Mad Club. Go to DMC!

    ReplyDelete
  2. Rilex bro ~ mmg teruk design tapi sabo je la

    ReplyDelete
  3. sial...acdc dr australia...jgn samakan pencak kenshiro dgn intipati2 dr cerita sampah...lakonan decade adalah plg power dalam dunia kamen rider yg aku lihat...terima kasih...

    ReplyDelete
  4. arghhhh...aku dah x bley sabo lalu aku telah ter-sertai kelab DMC mirrul...alamak,maafkanku..aku tersilap peta dunia,maka aku terlupa di mana Amerika

    ReplyDelete
  5. hahaha, sabo2...design kamen rider sejak kebelakangan 4 thn yg lepas ni mmg pelik2, stat ngan Den-O....tp ok je.

    ReplyDelete
  6. yup.aku setuju dengan acdc.lebih bagus kamen rider era showa drpd decade yg agak best tapi sungguh menghampakan ini...bile nak tubuhka persatuan sejagat mengutuk decade yg sungguh tak berapa nak best tu?

    ReplyDelete

Tinggalkan Tahi Anda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...