Jul 15, 2009

1 extend-nya

Ok jugak sebenarnya extend..byk benda sebenarnya yang aku xtaw boleh aku dapat setelah aku melepasi tahap extended version ini

1.tinggal di pelosok bawah bangunan fajar harapan agak o.k sebenarnya.
2.menjawab persoalan orang akan status aku di sini agak menyeronokkan sebenarnya.
3.nasi ayam fajar agak x sedap rupanya.
4.mirul juga agak aneh orangnya.
5.apan pula sangat rajin memberi harapan rupanya.
6.aku da berambut pendek gamaknya.
7.bun nak kena tumbuk kat perut rasanya.
8.mikel kat mana eh persoalannya.
9.azhar agak bermasalah orangnya.
11.bule comel wajahnya.
11........nik ,dah xda dah rupanya..kami rasa kehilangan alkisahnya.

Semua persoalan ini ku dapati setelah aku extend..sialnya..

1 comment:

  1. kenapa ada dua no 11? adakah aku n bule adalah orang sama?

    aku sentiasa bersama kamu...
    godspeed to the sound of the lightning

    ReplyDelete

Tinggalkan Tahi Anda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...