Sep 5, 2009

5 Aku.Kasanova.Jiwa @ The Times

-Acheh Road ,Penang,somewhere around 2008-


Hidupku palat sungguh minggu ni.Hari2 aku di sudahi ngan irama The Times yang mula sebati dalam melodi hidup aku.ahhh,sungguh gila."Macamana sebuah blog itu boleh kelihatan menarik" ??ntahla ek,dari menjawab soalan itu aku lebih rela bergadoh ngan kekasih hati aku hampir setiap malam start dari awal minggu lepas..dan ianya benar2 memenatkan aku yang sedang mengidamkan Coleslaw KFC .

2 3 Minggu ni minggu jiwa.Ramai rakan aku hadir menempiaskan luahan jiwa mereka.Perasaan jiwa itu aku tahu x mungkin gugur dan luruh maka isu itu ku jangkakan akan berterusan bertahun lamanya lagi.

Minggu ni tiada epl,rehatlah aku dari aktiviti menyakitkan tekak di mamak Istimewa,aktiviti bertegang urat terhadap fans MU,maka ngan itu aku nak promote skali liga fantasy kelolaan mikel yang berkod 1578600-281628(istimewa league).Jom join dan hentikan nyalakkan mikel.

Sehingga ke saat aku tulis post ni,aku masih utuh memutarkan lagu The Times:Kasanova terus ke halwa telinga aku melalui headphone wakaf roomateku,lelaki melayu terakhir yang fanatik terhadap dunia fighting di mana hampir 70% perbualannya berkisarkan phrase "fight,fight,fight"

Oleh kerana hidup aku x senonoh minggu ni maka post aku kali ni aku xpayah justify.
Thanks (Misbun sedang tidor nyeyak di katil aku)

5 comments:

  1. hehhee...
    ketiadaaan aku digantikan dgn misbun...
    mmg terbaik.kau curang!!

    ReplyDelete
  2. tentulah untuk menghabiskan sisa tua dia tanpa arah tujuan !!

    ReplyDelete
  3. 016-7644512....adakah ini no misbun anak kesayangan pak cik misron yang manja....

    ReplyDelete
  4. ya sudah tentu-panggil dia AYAH sekarang-

    ReplyDelete

Tinggalkan Tahi Anda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...