Oct 25, 2009

0 i got hit by rain of pain(sad melodies by Lucas Leva)

melihat diri sendiri ,aku kesakitan.aku dihujani panahan air hujan yang membuatku mengerang "AHHH"..hariku dilewati dengan sambil lewa.aku telah membuat seseorang menangis dan aku tak tahu apa hati aku rasa.hati aku kata.kadangkala kita kena pentingkan diri sendiri bukan?

Ya : Jawab Bule

Just believe in Love : Jawab Aku

lagipun,dah masa aku berjalan semula.Everyone is a drifters....come,stop and be friend before we walk away to our own path.That's how life goes on.

Bubur chacha dan kamu semua.Terima Kaseh.

to know and be your friend ,it feels like the echoes of cricket, heard in one silent night,
dan aku bersyukur .






No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Tahi Anda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...