Jul 2, 2010

0 world cup = sex ??

"I'm sure sex wouldn't be so rewarding as this World Cup. It's not that sex isn't good but the World Cup is every four years and sex is not."


Gila lambat aku menulis entri ni,piala dunia pun dah masuk fasa kalah mati,malam ni dah quarter final pown di mana team faveret aku,korea,mexico dan terutamanya japan semuanya dah balik kampung makan durian sambil berjemur bawah matahari .

....pasni,aku hanya menonton bola sepak untuk memenuhi tuntutan nafsu aku macam aku selalu wat,makan nasi daging bawang putih+telor dadar kat kedai tomyam.
Jangkaan aku ??Brazil akan memenangi piala kegilaan dunia ini.Argentina mungkin sekali team yang aku nak dowang menag,tu pun sebab nak tengok kote maradona terjuntai-juntai berlari-lari anak untuk menampung berat perutnya.Walaupun begitu,Spain juga pencabar yang sengit dan cukup mahir berlakon ala-ala sinetron untuk meraih simpati pengadil.tapi aku sayang Torres .

Apapun world cup 2014 di Rio nanti,aku yakin..adalah world cup terakhir untuk Safiee Sali.kahkah !!!!







No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Tahi Anda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...