Mar 25, 2009

0 Ryoko Hirosue my true idol(poser version)


-bertapa aku rindukan kenangan kita suatu ketika dahulu tatkala aku khusyuk menyaksikan kamu beraksi di layar perak atau acap kali judul lakonan mu di umumkan di corong2 media ..dan kini,aku sudah hilang semua rasa indah itu ..
-tiap watakmu maseh menitip di gigit2 memori ku yang smakin hari smakin usang di buai masa ..sudah tentu watak Makoto melalui dorama paling faveret dalam sejarah hidupku iaitu Beach Boys menjadi pilihan hati,selain Chiyo dalam dorama Shotgun Marriage ,arghhh,begitu juga ngan Yuki dalam dorama Summer snow ....dan beberapa dorama len spt Walk of Idiot,Slow Dance,Lipstick,Otosan ,Boyfriend dll ,tapi kini aku lost ....
-Gigi taringmu yang cute telah menambat hatiku dengan sepenuh kerelaan hatiku,bibirmu yang seksi tlah membuatkanku mabuk todi ..dulu aku suka melihat anak gadis yang berambut separa pendek gara-gara terlalu meminatimu ,tapi kini ,semua rasa itu kian menghilang ....
-Jika dahulu aku bleh jiwang,angau,ketawa dan hiba bila melihat sahaja lakonan kamu tapi kini ntah kenapa,jiwaku kosong,sepi tak berlagu ....
-Kau cute,nakal ,dan yang paling penting memenuhi citarasaku sehinggakan aku pernah jatuh cinta ngan rakanku sendiri yang semestinya bukan Azhar,Khairul Akmal dan jauh skali Tendot ,gara-gara berwajah seakan-akan kau,tapi kini ....segalanya pudar ......
-Watakmu dalam Wasabi benar2 menguatkan lagi obsesi ku terhadapmu ,di mana kini,keobsesian itu ntah ke mana


-mungkin aku poser
-mungkin juga masa dan waktu telah menuntut ku untuk berubah sepertimana perubahan rakanku dari musik easy listening ala2 Oasis dan Bob Marley hinggalah sekarang beralih ke musik Hentam kuat segala ala2 hardcore.
-atau mungkin juga kesibukan dinihari telah melupakan sejenak memori itu ....
-aku ingin bangun terjaga dari impi ini tapi aku x mampu .....tetap aku hilang rasa itu.


-Ya,minggu ini minggu poser,semua rakanku di gelar poser mengikut kategori maseng2
-so,mungkin sekali aku juga selama ini .....POSER


-argh,rupanya aku pown poser.maka lengkaplah geng mulut besar

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Tahi Anda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...