Jun 25, 2009

0 Den-o

Hari nie aku saja wat 2x post..
nape eh??
sebab aku terasa kesengalan otakku meningkat 200 %
Oleh itu jangan ketinggalan post sebelum ini ya.


24hb Jun 2009 ,7.45 pm,tv9
bukan sahaja aku gembira kerana aku akan akan menonton transformers revenge of the fallen bersama2 rakan taulanku di sebuah panggung wayang lama di kampungku yang maseh menjadi pujaan hatiku,tetapi juga kerana perasaan teruja ku apabila aku terlihat gelagat actor ketua/pengurus kereta api denliner dalam siri kamen rider den-o yang juga dikenali ngan nama kalo x silap aku ,ishimaru(nama sebenar) di dalam rancangan ninja warrior, di mana beliau menampilkan diri sebagai seorang peserta.

Ishimaru,48 tahun..telah gagal pada disiplin rope hanging(ingat2 lupa)...kata2 komentar terakhir terhadapnya........

"mungkin ishimaru sedang melihat sisi baru dunia melalui sudut pandangannya tersendiri."



Hahaha
Ore Sanjou

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Tahi Anda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...