Oct 12, 2009

2 Have you ever HIT your head before??I miss Lucas Leva.

Rooney cedera.Kawanku jerit yes.aku pun tumpang gembira.

Gerrard pun cedera.kawanku kata nooooo.aku kata yes.
yes kerana Lucas Leva akan mengemudi tengah liverpool.
dan aku tak tau lah betapa terujanya aku kerana hal itu.
Kehidupan ini dah berapa kali dah agaknya di remake,remake dan remake.
Setiap kali kita rasa kita terpilih "lane" yang bukan sepatutnya,let's remake.
Kau pergi ke jalan kau,aku pilih jalan aku.
biar aku mengemudi kapalku seorang diri.
tugas kau hanya mengetuk kepala aku dengan batu jika aku silap.
Ketuk je dari belakang.jangan dari depan,nanti rosak muka aku yang sedia "rosak".

Macam tu lah Malaysia-Indonesia.Kita saudara.
Adakah sudah tak de titik penamat untuk kita berpatah kembali.
Atau kita saja padam titik itu.
Tak tahu ke,kita dari ibu susuan yang sama.
Kenapa kita perlu bergaduh.Realiti,kita lahir dari keluarga yang bermasalah.
Masalah yang kita buat sendiri.
Konflik yang kita saja overrated.

Oh..How i miss Lucas Leva,bola jentik,kereta auldey liberty emperor,komik dendam kesumat,console game dandy 2 mirip sega saturn,dan "waktu itu".
Mat,ketuk kepala aku !!

Thanks to visitor Q dan chemistry untuk pagi yang tak keruan ini.Yeayy!


2 comments:

  1. Lucas Leva orang yang paling sesuai untuk menjernihkan Mas-Ind....

    bola jentik aku main...
    kereta audley aku : sonic siber (yg nampak rangka dlm tu...enjin mabuchi tu)...

    komik: gua lyn skit2 jer...dewataraya(member gua punya)

    game tv: gua lepak umah member gua, tggu turn nak main, sampai mak gua heret balik umah...

    ReplyDelete
  2. jgn sabotaj aku mat...en. rahman mat...please mat....

    ReplyDelete

Tinggalkan Tahi Anda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...