Oct 6, 2009

1 Sah Aku Poser.I luv Lucas Leva.



Ituari aku ngan Mirrul gi menyaksikan wat kali ke-2nya event Sparkling Indonesia yang menampilkan Bunkface sebagai artis jemputan.Nah,masa persembahan Bunkface berlangsung,aku langsung x merasa bahangnya ,namun aku maseh terlompat-lompat ..maaf ,bukan untuk menunjukkan rasa teruja ku,tapi untuk mempertahankan diri dek asakan para peminat mereka yang sememangnya havoc dan kadangkala ku rasakan turut sama poser,ntahlah.imaginasiku mungkin..boleh ku katakan ,aku lebih prefer persembahan The Times pada event yang lepas,walaupun aku x terkinja-kinja dan x juga terjebak ngan moshpit,namun hatiku layann abess ketika itu ..

Sedikit hal telah berlaku di sitkom 2 bilik basemen Fajar.mungkin episod kali ni paling meruncing konfliknya dan mungkin sekali mempunyai rating tontonan tertinggi.Kalo Hajime Kindaichi ada,mesti dia kata pesalah ada di kalangan kita!!!!!

Aku nak skip citer pasal raya sbb bagi aku raya maseh lagi macam biasa,xda banyak beza.Oh ya..lIVERPOOL??ntahla..bilalah nak bangkit dari tidor.Bilalah Lucas nak menetas dari teloq-nya.aku dah baran nak menunggunya.Bule juga berlagak poser apabila beliau sebenarnya penyokong tegar Chelsea.WOW.aku shocked.

Sedikit update:minggu ni minggu Laptop/pc

1 comment:

Tinggalkan Tahi Anda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...