Aug 3, 2010

0 KAMEN RIDER 000




Length: 194 cm
Weight: 87 kg
Punch strength: 4.5 ton
Kick strength: 12 ton
Speed: 100 m in 5 s
Jump length: 170 m

xda mood untuk menulis actually,apatah lagi dengan bertemankan imej-imej hodoh installment terbaru kamen rider untuk 2010/2011 kamen rider 000??000's??0's??u decide it sendiri.aku menjadi tawar hati.

Bilakah baru aku tersedar,"form" mereka dah berubah banyak.warna mereka berubah menjadi semakin "daring".Mereka semakin menjauhi aku,jiwa aku.....

Dulu menggunakan USB dalam kamen rider W,kini pula menggunakan "coin" sebagai perantaraan medium kuasa..terlihat di sini bagaimana TOEI sentiasa memerah kepala hotak dowang dalam memastikan idea baru pada setiap installment agar dapat di aplikasikan dengan wang ringgit,keuntungan dan sebagainya.....lalu mereka sanggup membelot pada fundamental kamen rider itu sendiri ..asas kamen rider yang mereka cipta sendiri dan terlahirlah 0's.

Walaupun begitu,menurut pendalaman ilmu aku dalam bidang grafik yang aku ceburi selama 3 tahun lepas,....ada sedikit memuji keberanian warna gabungan yang d dukung oleh 0's.tidak cantik namun unik untuk menyampaikan mesej kompleks yang di bawa iaitu tema horoskop.Its not the best but not the worst also which i considered it as just o.k~

..dan untuk storyline,aku nak simpan untuk akan datang .HENSHIN !!

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Tahi Anda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...