Sep 24, 2010

2 Kamen Rider 000 V Liverpool

The Tatoba henshin music made me feel really embarrassed XD .WTF !!The worst henshin ever ,macam hampehnya audio filem Melayu yang selalu memekakkan halwa telinga aku di pawagam!!

Design untuk villain kali ini iaitu "greed" telah berjaya membuat aku sangat teruja kerana ianya di reka oleh Yutaka Izubuchi (Lord"Agito") dan juga Tomotsu Shinohara yang terkenal melalui rekaan raksasa cermin dalam Ryuki dan juga orphenoch dalam 555 !!

Main character ,Eiji Hino for me is a typical character in the kamen rider universe.Tiada impian,hidup bersahaja dan tiada pekerjaan,watak ini sangat similar dengan watak Takumi dalam 555 dan juga Godai Yuusuke dalam Kuuga.Namun diakui,watak seperti ini mudah di gemari oleh penonton kerana sentimen lucu atau selambe yang sering di dukung oleh karekter-karekter seperti ini.

Ye....aku enjoy every part of the action in the very first episode of Ozu,that i've just finished watching !!Bagi aku ianya menarik..dan !..lebih menarik daripada aksi yang dihidangkan dalam siri Decade yang sangat memualkan ibu mengandung !!


Watak perempuan ??Oh sentiasa comel dan sentiasa b'jaya membuatku horny corny pop corn da
vida,hahahaha!!Ops.jizzed in my pants olredi lorrr~haha



Akhir kata






2 comments:

  1. aku sokong dengan henshin music ozu.memang mengecewakan.

    ReplyDelete
  2. itulah~tapi sebab tatoba tatoba tatoba yang pelik itu juga,terasa macam catchy pula.nak menyanyi bunyi yang pelik itu.

    ReplyDelete

Tinggalkan Tahi Anda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...