Oct 8, 2010

1 THAITANIUM-for the loved one.dikasihi.dirindui.kamu.



Thaitanium for those who didnt know ,basically is a huge hip hop group daripada Thailand yang mula ditubuhkan pada awal millenea ini.Depa terdiri daripada 3 mamat Thai iaitu Way,Khan dan Day .Profile mereka yang paling rapat sekali pada umat Malaysia mungkin sekali adalah kolaborasi mereka bersama Pop Shuv It menerusi track "marabahaya".

Actually aku baru sahaja ingin mendalami musik mereka.Usha punya usha,gladly i found some cool track dan honestly,ada juga beberapa track mereka yang kurang sebulu dengan aku.

Some track yang aku maksudkan adalah "i know you love me" dan "just holla".Track ini sangat sinonim dengan jiwa aku.tune nya betol-betol tepat untuk santapan audio nurani aku.Ini mungkin kerana rhythm nya yang tidak tumpah seperti melodi Dragon Ash pasca awal.It brings me calmness.yes.and made me fall in love in such a cool way !!Baru aku tahu,manusia tidak perlukan sayap untuk terbang !!!!

Untuk yang ku rindu.Sayang.Kamu.aku terbangkan lagu ini ~



These download consists 2 MV/PV of Thaitanium


"i know you love me"   

and

"just holla"  
     DOWNLOAD     

1 comment:

  1. mp3 x der ke encik penyabong? anon....
    ahahahahahaha

    ReplyDelete

Tinggalkan Tahi Anda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...