Nov 26, 2010

0 Battle : Korea V Japan #1


Umum mengetahui ,Japan & Korea are nemesis in every aspect of life
Put aside North Korea with their own fuckin' missile and communism's pride
While they struggling to gain some recognition throughout the world 
Japan & Korea already bombed the world with their own missile
............................

ENTERTAINMENT !!!!


SNSD
Wonder Girl
             Korea telah menyemburkan benih hiburannya dengan legasi-legasi gadis berkaki shomel dan berwajah cantik seperti di atas,dan ya,walau sekalipun berwajah plastik di mana Korea sering mendapat jolokan negara paling banyak menggunakan plastic sugery,apatah lagi peng-aplikasi-an artis mereka terhadap kegilaan ini,dunia sejak kebelakangan ini telah mula menerima budaya muzik Korea.Memang muzik mereka komersial bai.Tapi bagi aku tak ada "feel" factor.Ikut-ikutan sahaja dengan musisi Barat.Lambakan group girl dan boy band di dada-dada majalah hiburan memang aku tak dapat sangkal lagi.Ini sampai meganggu gugat artis Jepun sendiri apabila ramai artis Korea telah menempatkan diri dalam Oricon chart,carta musik tersohor di Jepun.  Bagi aku,lama dahulu aku sudah mula diperkenalkan dengan muzik Korea,9 tahun lepas,masa itu boleh kerat jari, suruh aku cukur kening pun tak pe kalo cakap korang kata dah tahu muzik Korea tu camne.Aku dah kenal H.O.T masa tu.The only feveret group from Korea aku sampailah sekarang..dan minat aku mati di situ.Aku memang anti Kpop(Korean pop).Kenapa?sebab aku ego mungkin.tapi aku tak pernah kata aku anti artis diorang !Sebabnya gadis dowang sangatlah hot !dan aku suka gadis hot!hahah !!!!!Oleh kerana aku lelaki jadi aku skop-lah dari sudut pandangan lelaki gatal sahaja,macam-aku !

           Jepun pulak macam mana aku nak cakap,memang aku akan berat sebelah lah sebab aku memanglah minat Jepun lebih.Sebab apa ,sebab bukan sahaja gadis Jepun aku suka tapi sampai ke artis lelaki pun aku rasa hot juga !Gay-kah aku ni ?Realitasinya,scene muzik mereka masih lagi menjalankan dasar tertutup dan tidak berunsur komersial seperti Korea.Maka oleh itu juga fenomena K-pop kini lebih meluas daripada J-pop even tho anime juga bertindak sebagai medium penyebaran muzik Jepun !Anyway,yang ini aku yakin ,kalo pop sure Korea menang lah kalo di ikutkan majoriti ramai tapi bila beralih ke muzik rock,even aku sendiri pun kata Japan stay top !!Sapa berani kata JRock itu sampah sila korek hidung guna jari kaki anda !!

An cafe

#Winner adalah Korea !!
-dukacita aku maklumkan bahawa Jepun kalah dalam pertarungan muzik ini !Tapi dalam hati aku~TOP CLASS ! Lagipula ,VISUAL KEI guys are way so mucch cuter than all the "bi**hes" in WONDER GIRL ! Ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah


No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Tahi Anda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...