Nov 26, 2010

0 Kuso Miso Technique -Erotic Comic-

Ini manga kalo baca memang konpem tak kan ada orang ejek korang macam budak-budak lagi.kalo "mental" mungkin iyalah.Usai membaca chapter one piece yang terbaru secara online,(oh,aku benci membaca secara online !!) aku punya hati tergerak untuk memilih nuansa pembacaan yang lebih dewasa.Maka ,seperti durian jatuh bergolek ,aku menjumpai Kuso Miso Technique !!Mengancam dowh ~


  • merupakan jenis yaoi comic karya Junichi Yamakawa ,diterbitkan pada 1987 oleh Barazoku,Japan's 1st commercial gay magazine tersohor !
  • Merupakan manga pendek popular untuk forumer-forumer internet di Jepun sehingga ke hari ini.Buktinya : 
  •  Pada 2009, berpandukan kepada survey terhadap responden "which manga do you think is the most interesting?" in a pool of 6000, Kuso Miso Technique berada pada kedudukan ke-11, menewaskan komik popular lain seperti  Gintama dan Detective Conan.
  • Slang "yaranaika" pula yang digunakan dalam komik ini dan mendukung maksud "Lets do it" atau "lets make love" telah mendapat ranking ke-16 pada tahun 2007 sebagai "Net Slang of the Year" kat Japan. 
  • Plot di mana Takakazu Abe sedang duduk di bangku panjang di fahamkan sebagai sangat popular dan sering di parody oleh masyarakat!

Aku censored kan dah ,haha !!

Bersedia untuk manga jenis ini ??Come onla.Aku kalo desperate tahap doggy pun aku baca jek.haha ..

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Tahi Anda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...