Nov 23, 2010

0 beza KELANGKANG dan KELENGKANG ; Crotch Lover Entry

Dalam setahun ,gua khuatir ,berapa banyak kalikah korang semua ada menyebut perkataan "kelengkang"


Tiba-tiba sahaja gua teringin untuk menguji kepintaran google translate dengan capaian kata "kelengkang".Gua admit ,telah menemui satu penemuan yang agak besar.Pada mulanya gua cuba dengan menggunakan capaian kata "kelengkang" dan menemukan jawaban seperti di atas.Berasa kurang selesa dengan jawaban tersebut ,gua gagahkan usaha dengan mengubah sedikit sebutan lalu menggunakan ayat "kelangkang" pula sebagai capaian kata dan dengan lagaknya ,google membalas dengan yakin pertanyaan gua dengan jawaban"crotch". Gua menemui titik kepuasan disini.


Nah ,di saat inilah baru gua tahu "kelengkang" dan "kelangkang" actually brings different meaning walaupun mempunyai suku kata yang hampir sama.Tangan gua ligat lagi dengan menguji keberkesanan "wikipedia" pula.Malang untuk gua ,tiada apapun info mengenai "kelengkang" ataupun "kelangkang".Dengan sifat enggan menyerah kalah ,gua beralih pula kepada penggunaan "crotch" dan "perianal".Sekali lagi gua menemui titik kepuasan.Ini hasil copy paste gua dari Wiki :

"The term crotch (or crutch) may be used to described the region of an object (a trunk) where it splits into two or more limbs. This can include trees, animals, buildings, in wiring diagrams, etc.
In humans, the crotch is loosely defined as the bottom of the pelvis, the region of the body where the legs join the torso, and is sometimes considered to include the groin and genitals."

Manakala terma perianal pula agak tricky kerana setiap kali gua search kat wiki ,yang akan keluar adalah informasi mengenai anus .Yang ini gua tugaskan korang untuk cari sendiri definisi sebenar perianal .Tapi lebih kurang macam nilah :

"The perineum is the region of the body inferior to the pelvic diaphragm and between the legs. It is a diamond-shaped area on the inferior surface of the trunk which includes the anus and, in females, the vagina. Its definition varies: it can refer to only the superficial structures in this region, or it can be used to include both superficial and deep structures. It is an erogenous zone for both males and females."

Ok ,cakap banyak tak guna.Gua tahu korang lebih suka di manjakan dengan paparan visual bukan.Nah

KELENGKANG/PERIANAL



KELANGKANG/CROTCH






Ok ,korang rasa "kelengkang" tu seksi kah ?Selama ni gua guna ayat "kelengkang" sahaja.Gua tak tahu ayat"kelangkang" itu  mempunyai maksud berbeza pula dalam Bahasa Inggeris ,ini adalah kerana di dalam perantaraan Bahasa Melayu ,"kelengkang" dan "kelangkang" membawa pengertian yang sama.Inilah penemuan terbesar gua hari ini.Sekian.



No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Tahi Anda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...