Jun 10, 2011

1 Felinophobia ?

OUCHHHHH !!!!

Takut kucing, anyone ? Kalo anda tergolong dalam group yang jaki sangat dengan kecomelan dan kemontokan kucing ni, anda bolehlah join group sindrom felinophobia, sejenis sindrom takutkan kucing sehingga menyebabkan kesan-kesan seperti sesak nafas, berpeluh dan senang cerita segala kesan yang negatif apabila berhampiran dengan si comel tersebut.

Jujur gua ngaku, masa kecik-kecik dulu gua ada sindrom nih. Cara nak memulihkannya tak ada pulak aku dapat discover, tapi menurut pengamatan aku yang luhur, anda hanyalah perlu mempunyai semangat yang kuat bila berhadapan dengan kucing dan cuba membela seekor jika perlu. Lama-lama i'allah lu all akan terbiasa juga. Lu bela pokemon boleh pulak kan. Digimon ke hapa ke..

Macam aku, pemulihan sindrom aku tuh tercetus 9 tahun yang lepas apabila aku hari-hari pergi men game ps kat rumah kawan aku sorang tuh, yang digelar juga King of the Ring, ataupun House of the Cat !! Sebabnya, rumahnya menjadi markas besar perhimpunan kucing-kucing di kampung aku tuh. Setiap hari ada jer muka baru yang aku tak kenal. Dalam satu hari kadangkadang ada dekat 20 ekor kucing kepung aku masa aku men game. Awesome. Maka, lama kelamaan, alah bisa tegar biasa.

Kalo dulu, aku saja pegang-pegang kucing sebab bajet comel depan awek. Sekarang tidak lagi. Terima kaseh dengan bantuan mesin peribadi Dr Rozmey yang terbaru, mesin Fabolous Cat. Lu all bila lagi ?

1 comment:

  1. berapa juta harga mesin dr.rozmey tu.aku nak beli satu.

    ReplyDelete

Tinggalkan Tahi Anda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...