Dec 2, 2010

3 NEW PROTON ?

 Proton Lekir
     Kuala Lumpur International Motor Show 2010 (KLIMS 2010) yang akan berlangsung di PWTC mulai 3-12 December ini memang gempak !Kudos juga untuk Paul Tan sebab apa jua news pasal local automotive dia memang otai dan one step ahead dari orang lain!!

     Show kali ini lebih mengujakan kerana proton (p1) telah mempamerkan barisan kereta konsep mereka yang dibarisi dengan nama-nama pahlawan Melaka ,kecuali Hang Lekuk lah.Sekadar peringatan juga walaupun aku sedia maklum korang memang pun dah tahu ,kereta konsep di sini juga bermaksud unfinished product ,dalam developement lagi ,so jangan expect yang lebih-lebih dan mengharap sahaja model-model yang boleh tahan hot juga ini ,dapat dipasarkan oleh p1 pada masa akan datang.Jangan angan-angan tahi ayam sudah-lah.

Aku cop model Tuah dahulu !

Saga Facelift
Lekiu - Exora based SUV
Tuah - Replacement for Persona model
Untuk info lebih munasabah ,sila ke KLIMS 2010

3 comments:

  1. saga facelift tu kalau aku dapat, aku cabut lambang proton, ganti dengan lambang stormtrooper. baru empire strikes back. kena dol.

    ReplyDelete
  2. hahahaha~bawak kat track berlumpur ,kena lecak-lecak siket ,baru nampak otai sket,stormtrooper kena nampak parut peperangan baru cool^^

    ReplyDelete
  3. aku berminat dgn lekiu-exora based SUV

    ReplyDelete

Tinggalkan Tahi Anda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...