Mar 11, 2011

4 FC Dynamo Kyiv - What's The Story Morning Glory -

Semalam lepas tengok kelab kesayangan aku, Liverpool berhempas-pulas macam biasa dalam 1st leg in round 16 menentang SC Braga dari Portugal, dan seterusnya tumpas 1-0, aku pakat nak teruskan menonton abe Shevchenko bermain pulak. Lama dow tak tengok dia main. Hasilnya, kepuasan!! Sorry Man City, Sorry Citizen, sorry Oasis !!!! Shevchenko still kick ass !!!!

What's The Story ? Morning Glory


Fc Dynamo Kyiv

Macam biasa, persembahan Liverpool dalam Europa League memang bijak menyeru orang untuk menguap dan pulang tidur. Aku dah biasa tengok baik-baik ada 5-6 orang bilangan maksimum menonton game Liverpool masa Europa League, mereka menderu balik tido tinggallah hanya sorang dua sebab memang aku akui Liverpool menggunakan strategi berbeza bila main kat Europa. Secara kejamnya, membosankan !! Versi nak sedapkan hati pulak di sebut taktikal, ya taktikal.

Apa kata try main macam abang-abang Dynamo Kyiv. Memang secara teknikal, ramai orang Eropah dok tengah hangat kata liga premier Ukraine semakin meningkat naik. Ok, kalo tengok kat persembahan Dynamo Kyiv dan Shakhtar Donetsk, kenyataan ini memang sahih. Main macam anak jantan ~ Ini team penghalang besar Liverpool untuk mendapatkan nikmat silverware tahun ini. Ok, SC Braga tu tolak tepi dulu. Menurut pakcik-pakcik pakar bookie yang luas pengalaman, Liverpool akan menang nanti di Anfield..

......sementara itu, Shakhtar Donetsk menjuarai UEFA Champions League.


Andriy Shevchenko : "Siapa kata aku flop, dia memang Justin Bieber"



4 comments:

  1. kecewa smlm leh tertido...tp game memang wat aku kebosanan smpai tertido....

    ReplyDelete
  2. >> hahaha.apa kau expect. Liverpool.

    ReplyDelete
  3. sheva memang flop. tapi flop di chelsea.

    ReplyDelete
  4. Itulah.Itu Chelsea x pandai pakai dia.Itu salah Abrahamovic .

    ReplyDelete

Tinggalkan Tahi Anda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...