Nov 30, 2010

3 FACEBOOK to launch email service


     Basically ,ini adalah pertarungan antara 2 syarikat gergasi dalam dunia jalur lebar.Pertarungan antara 2 genius dan 2 billionare muda.Google, dan Facebook yang semakin meningkat naik sejak 2-3 tahun kebelakangan ini sampaikan dah ada 500 juta penggunanya tersendiri.Jika google ada gmail,facebook pula dilaporkan ingin melancarkan servis e-mail-nya tersendiri untuk menyaingi servis mail yang sudah pun mempunyai 1 billion lebih pengguna seperti Gmail,Yahoo Mail dan juga Hotmail.

     Jika benar hal seperti yang dikhabarkan maka kita boleh mempunyai adress mail seperti ********@facebook.com.Macam cool juga kan.Tetapi ,mampukah facebook menyaingi gmail misalnya.Ini jujur aku luahkan dari luhur hati aku bahawa yahoo mail kadang-kadang suck juga.Aku lebih prefer gmail more than other mail service.Tapi aku ingat lagi kawan aku ,dia punya mail lagi sangat cool sebab adress dia ****** @doraemon.com.Cute kan!

     Finally,korang sendiri boleh menentukan mana yang lebih sesuai dengan jiwa korang.Lagipun its free service kan !Perang antara facebook dan google pasti akan berterusan sebab peneraju dorang maseh muda belia dan peperangan ini sudah tentu memberikan benefit kepada kita pengguna dalam banyak hal. Bagi aku lagi facebook dah score sebijik dulu sebab dah ada filem yang berkisarkan pasal facebook dan Mark Zuckerberg khasnya iaitu The Social Network,dah pun aku review sebelum ini.

     Komersial beb,nak menang kena go commercial !Apapun ,kalo korang berminat untuk mengetahui info ini dengan lebih lanjut boleh skodeng ke halaman ini.



*Real Madrid kena anjing dengan Barca macam tu jek.Kena sodomi 5 kali la.hahahahaha.Aku tak dapat menahan diri daripada meluahkan rasa hati aku di sini.Match semalam memang epic !!!!

3 comments:

  1. gmail tak selamat. google tak pernah mengambil kira privacy

    ReplyDelete
  2. itu pun benar juga !Google sentiasa mementingkan maklumat access penggunanya!

    ReplyDelete
  3. Hahahaha~perakuan seperti ini betul juga !Google ekploitasi maklumat pengguna untuk tujuan ads dan keuntungannya !

    ReplyDelete

Tinggalkan Tahi Anda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...